Talavi tuli, ja ku olin pistäny liian suuret takit keväällä kiertoo, ja alottanu tekemää uutta, mutten ole pystynykkää tekkee sitä valmiiksi, ni paleli. Nih. Kiekkarissa käväsin, ku oon ihan siinä lähellä kuntoutuksessa, niin tämmone sielä ootteli mua. Jotaki viritystäki oon takkiin suunnitellu, mutta lämmittää erinomasesti näinki. Huivi (jota näkyy pieni musta mytty, mutta on mustapohjanen, punasia ruusuja, neliskantti) lakanan kokonen, ja ostettu ihan ihka uutena henkasta tälle syksyä, ku jostai syystä, oon kauan ettiny tuommosta?? -Joku kumma kaipio :)

Miekkosellekki löyty yhtä päätä huimaavaan hintaan toDella tyylikäs takki, pittää kuvata päällä joskus, ni näyttää oikiammalta ku henkarisa kuvatut. Kolomas kaivattu ja tarpeellinen oli vaelluskengät, gore-tex sellaiset, korkkaamattomat 50 snt. Talvikengiksi villasukkavaralla, koska viimetalvisista talvikengistä meni vetoketjut, eikä ne vetskat oikee oo mun juttu näillä näppivoimilla. Sillontällön tepsuttelin karvasaappailla jonku tunnin sisällä, ennenku sain vetoketjut auki :/ -Koomista :D