Reklamaation hyvityksenä tullu kolttu, toiveena oli 104 Tytön vaate. Dinosaurus -mekko heilahti erikoisen nopeasti postilaatikkoon, ehkä palaute on menny perille. Sähköpostilla kyllä kyseli useamman kerran, vaikka lappu koetti olla selvä ja selkeä

Jupinaa eettisistä kymysyksistä ja ympäristön huomioimisesta...

Onpaha tullu sorruttua tämmösiinki.. Sinänsä ovat komioita, muttamutta. Kun kysyin erräältä myyjältä alkuperästä, ja eettisestä puolesta, sain vastaukseksi mutinaa. Ja tuli olo ettei nämä kysymykset kuulu tänne. Tärkeintä on just tuo mitä kortti hehhhkuttaa. -En kehtais reklamaation korvaukseksi laitettuun rättiin laittaa mitään hehkutus-korttia, pahoittelisin mieluummin.

Ensimmäisiin ostamiini tuotteisiin oon ollu tyytyväinen. Sen jälkee ollu aika höpöhöpöä. Kauheasti hintaa, muttei laatua. Ei muuta selityksiä ku joo, se on tojettu huonoksi matskuksi, ja poistettu käytöstä. Heh.

Myyjä kylläkin on toiminu hienosti näissä reklamoinneissa. Ilmottanu tilausnumerot yms. tarpeelliset. Asiakkaan pittää tulostaa lappu, täyttää ja postittaa ne jonnekki ruottin puolelle. -Ja eka kerralla ku jouvuin kirjelmöimään, lähti Äpin virnistelevät sammakot paijasta eka pesussa napit lentoon, ja reiät vaan jäi. Paluupostin saaminen kesti noin kaks kuukautta. Varauduin onneksi ajan kuluun, ja pistin reilun koon tilauslappuun.

Samasta satsista hajosi niin tykätty kasettipaita, josta lähti neppien vastakappaleet irti (myös ekan tai tokan pesun jälkeen). Ja toiset oli niin jumissa, ettei mitää jakoa ite irrottaa. -Meinashan tuo jo hihastimet palaa ku hintaa on railakkaasti, teetetää jossai portugalissa, ja siitä ei luonnollisestikkaa   p u h u t a.. Kehutaa vaa iiiihanoita kuoseja, sun muita. Saa luvan loput olemassa olevat kestää, enkä vanno näitten olevan viimesiä, mutta jotain saattaa äkkinäinen päätellä.

Myyjällä oli jemmassa kasettipaita, isompaa kokoa, ja ilman niitä viheliäisiä pukemisen helpottajia, jotka sinkoilee pitkin tellusta. Ostin sen Poikasen mieliksi. Ja laitoin vanhan reklana menemään.

Lissu